woensdag 23 januari 2013

moppen

Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wil zien of de kinderen in zichzelf geloven. Daarom zegt hij: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten.... Tim staat op en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoordt: " Nee, maar ik vond het zo zielig dat u de enige was die staat!"



Jantje zat in de klas en vroeg aan de meester: "Meester, word je gestraft voor iets dat je niet gedaan hebt?" Waarop de meester antwoordde: "Natuurlijk niet Jantje, als je niets gedaan hebt, waarom zou je dan gestraft worden. Het is juist beter als je niets gedaan hebt. Zo hoort het in het leven."
Jantje haalt opgelucht adem en zegt: "Ben ik ff opgelucht, ik heb namelijk mijn huiswerk niet gedaan".

Jantje gaat samen met zijn moeder naar de bakker. De bakker geeft Jantje een lollie. Jantje's moeder zegt tegen Jantje: "En wat zeg je dan?" Zegt Jantje: "Ik lust er nog wel één!"


Wat begind met een T, eindigt met een T en zit vol met T
Een theepot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten