vrijdag 21 maart 2014

opvanguur, nederlands, quotes en prezi

heey allemaal,
ik zit nu op school dit bericht te typen, we hebbben opvang en volgende week hebben we een presentatie voor nederlands. hij gaat over fonetisch schift en ik heb hem in een prezi gemaakt,
oke wacht ik stuur een link http://prezi.com/idg5ubmzk8qi/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share
voor mensen die wat over fonetisch schift willen weten.

maar waarschijnlijk willen jullie niks over fonetisch schift weten dus...
ik zit dus in de mediatheek van school en schijf dit bericht, trouwens er komen filmpjes aan jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 en ik ben vandaag een random dag vlog aan het maken
ik heb een leuk idee ik ga wat random grappige plaatjes opzoeken en dan ga ik ze aan jullie laten zien
 

 
 

 
oke misschien zjin jullie er achter ik ben fan van quotess..

maar jaa baai baai
<3 maud

1 opmerking: