woensdag 12 maart 2014

Soofjes wereld

Heey

Ja hoor ik heb het voor me kaar gekregen... M'n tweede onvoldoende, dit keer voor geo. No big suprise ik haat geo, en als ik de kans krijg om geo te laten vallen pak ik die meteen.... En i know ik mag niet zeuren want het is pas mijn 2e onvoldoende en we zijn al over de helft van het jaar.... Maar toch.
Ik merk wel dat ik mezelf er heel makkelijk doorheen lach. Ja lach niet praat. Ik lach mezelf overal uit best makkelijk. TE makkelijk. Iedereen denkt dat ik het niet erg vind en weer door ga naar een nieuwe bladzijde maar eigenlijk: NEE. Dat doe ik niet, ik zit mezelf vanbinnen verschrikkelijk uitteschelden(mooiwoordhe??!) en hier na krijg ik een preek van mezelf over hoe ik het beter moet gaan doen. Niemand ziet het niemand hoort het de enige die weet wanneer ik dat doe ben ik zelf. Ik sluit me gewoon uit van de wereld. En ga leven in de wereld van Soofje: waar alles perfect moet zijn, ik haat die wereld. Maar ik ga er automatisch heen. Waarom denkt iedereen toch dat perfectionistisch zijn een geschenk is?? Dat is het namelijk echt NIET. Niemand kan perfect zijn, ik niet jij niet niemand niet. En zo is het. Maar toch zit er zo'n vaag iemand in mijn hoofd die vind van wel. AAAARRGHH. Echt als iemand weet hoe ik die iemand kan vermoorden sugesties zijn altijd welkom.......
Maar ik ga maar weer aan het werk voordat ik weer een onvoldoende krijg....

Byeee
X
Soof(je)

2 opmerkingen: