dinsdag 25 maart 2014

A couple of random facts about this world

Heey

Ik verveel me dus hier wat domme dingen:

1. My Little Pony is stoer.
2. Ik word later minister president ( :P )
3. Donna is verschrikkelijk goed in berichten verpesten
4. The Hunger Games is gewoon THE BEST
5. Catching Fire is het beste boek (en film)
6. Vroeger waren vrouwen echt zielig.
7. Vroeger waren de mensen echt dom
8. Ik moet een werkstuk schrijven over de was doen
9. Nobody cares
10. Youtube is gewoon geweldig.
11. Elke Youtuber is nu op playlist live
12. Loes en ik gaan misschien een channel maken
13. Maud en ik waarschijnlijk ook voor kidsforall.
14. Ik ben wattpad verslaafd.
15. Jij nu waarschijnlijk ook.
16. I love you
17. Ik word president van Amerika
18. Ik ga nu stoppen.
19. Haha gefopt (wow gebruikt iemand dat woord überhaupt(hahah mega stoer woord) nog??!)
20. OMG I just made 20 facts!!!

Dat was het!!!!!!!!
Byeeeersss
X
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof

1 opmerking: