maandag 31 maart 2014

dingen waarvan ik wil weten hoeveel

Iedereen heeft een ding waar die van wil wten hoeveel het er zijn ik bedoel iedereen heeft weleens ggeteld hoeveel gaatjes er in je riem zitten of hoeveel moedervlekken je op je gezicht hebt en ik ga voor julie (ik weet niet zeker of het jullie iets intresseert maarja) een hele lijst maken met allemaal dingen waarvan ik wil weten hoeveel het er zijn.
  1. regendruppels op een vierkante centimeter
  2. moedervlekken over mijn hele lichaam
  3. tegels in de straat 
  4. haren op mijn hoofd
  5. kleuren in de wereld
  6. pinnetjes van je borstel
  7. haartjes van mijn tandenborstel
  8. m&ms in de wereld
  9. rimpeltjes op mijn hand
  10. sites op google
  11. links op internet
  12. alle powerpoint dias deie er bestaan
  13. glitters in glitter nagelak
  14. hagels in een hagelslag pak
  15. bubbles in spa rood
  16. letters in een boek
  17. bubbletjes van het bubbeltjes plastic
  18. haartjes van de brievenbus
  19. magneeten
  20. drupoels inkt in een pen
  21. streepjes op een streepjescode
  22. vakjes in mijn wiskunde schift
  23. gescheven letters Q
  24. tinten blauw
waarschijnlijklhebben jullie niet de hele rij gelezen maarja ik vond het leuk om te schijven want eigenlijk denk ik hier nooit bij na
xx maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten