maandag 24 maart 2014

Blooper Bericht (thanks to Donna)

Ik probeerde laatst een bericht te schrijven en toen gebeurde dit.....
Thanks to Donna voor dit bericht :P
Dus veel plezier!!!
PS. het echte bericht komt binnenkort online (misschien vanmiddag al)



Eeey

Ik heb gister een liedje ontdekt.(donna zit alles mee te lezen wat ik schrijf en dat is kind of awkward. Dus donna: STOP. Dankje loveyouxx) Nou waar was ik ookal weer??? (op een stoel volgens donna.... Don als je nu niet stopt love ik je niet meer. thankyou)

Maar oke(ha  ha   ha donna KOP DICHT NU) Ik ontdekte dat liedje door een boek dat ik las op wattpad. Dat boek ging over een meisje en haar vader was overleden en toen kwam ze in een depressie en door dat liedje kwam ze er weer boven op. Maar ik kon dat liedje dus niet vinden dus gister heb ik hm gevonden!! yeey. Dus klik hier(i know de link komt in het echte bericht)om het liedje te bekijken.

Maar ja. Dat liedje heeft dus een boodschap. De eerste keer dat ik dit liedje hoorde moest ik bijna huilen. Het heeft een hele mooie tekst waar iedereen zich wel in kan verplaatsen denk ik.(donna boodschap voor jou: stop met mijn bericht lezen terwijl ik hm schrijf hij komt later op mijn blog en dan kan je hm bekijken. OKE??! goedzo byexxx)
En nu weet ik niet meer wat ik wou zeggen.




En toen stopte ik met schrijven ik hoop dat jullie het leuk vonden. En zoals ik al zei het echte bericht komt later online!

Byee
xx
Soof

6 opmerkingen: