dinsdag 4 maart 2014

nummers voor jou testje

  1. ik hou meer van akoestische gitaar ga dan naar 2, ik hou meer van drums ga dan naar 3.
  2. ik houd van mooie teksten ga dan naar 4, ik houd van swingende teksten ga dan naar 5.
  3. ik houd van Engels en Nederlands talige liedjes ga dan naar 4, ik houd alleen van Engels talige liedjes ga dan naar 6.
  4. jouw ideaale nummers zijn: van racoon, Marco Borsato of passenger
  5. jouw ideale nummers zijn: royals van lorde, say heaven say hell van miss Montreal, take Your Time girl van Niels geusebroek en trumpets van Jason Derulo
  6. jouw ideale nummers zijn: tsunami van DVBBS & borgeous, timber van pitbull ft. Kesha, talk dirty van Jason derulo en the spark van afrojack ft. Spree Wilson
ik hoop dat jullie het leuk vinden baaiers Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten