maandag 31 maart 2014

OMG

omgomgomgomgomgomg weet je hoe cool heel erg bedankt mensen oke ik draai door jullie weten niet waar ik het over heb laten we aan het begin van het verhaal beginnen:

heel heel lange minuut geleden logde ik in op kids for all om een bericht te schrijven en de berichten te labelen (ik ben er eidelijk achter hoe dat moet) en toen keek ik bij pageviews (OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG) en toen zag ik dat we heel veel pageviews per dag hebben. jeej oke I know dit was een heel korte mededeling maar echt heel erg bedankt hiervoor!!!!!!!!!!!

en ook berichten krijgen heel veel +1s   heel erg bedankt


komt het omdat we de laatste tijd veel plaatsen? leave it in the comments!!

bedankt bedankt bedankt bedankt,
xx-maud
ps. ik heb heel vaak bedankt gezegt maarja



Geen opmerkingen:

Een reactie posten