donderdag 27 maart 2014

2 zinnen van Donna

Hallo mensen

Donna mag vandaag 2 zinnen in dit bericht schrijven.
Hier komt ze:
Sophie heeft een dop van Guyan gestolen en die dop is groen en Guyan vindt Soofi nu heel aardig en dat is heel leuk denk ik en ik hou van apenstaarten en Soofie's naam kan ik heel goed spellen en als je de koelkast opent zie je een apenstaart. een APENSTAART is een wonder, een KOELKAST is beautiful, maar THE HUNGER GAMES is PERKATNISS - Donna.

jaaaaaaaa.
Hier zit ik dus elke dag mee opgescheept.......

Ik heb inderdaad de dop van Guyans pen gestolen. En ja....
I don't care
You don't care

Ik heb net een frans SO gehad en over 5 minuten is het pauze.
En ik heb honger......

Sorry voor dit mega random bericht....

Byeeeeeee
X
Sooooooooooooooooooooooooooooooooooooofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten