woensdag 5 maart 2014

Verveeld tijdens R-uur Nederlands

Eey people

Ik heb zometeen latijn toets yeeeeeey NOT.
Hopelijk gaat het goed en gaat die man niet de woorden vragen die ik niet ken....
Maar uuhmm ja. Ik zit bij nederlands r-uur (dat is een soort uur waar je zelf kan kiezen wat je wilt gaan doen. dat moet je wel van te vore plannen maarja...) En die vrouw is super creepy....
haha.
Voor me zit een meisje haar nagels te lakken met een stift.
En ja ik heb net nog eve heel sneeky mn woordjes doorgenomen (want die vrouw is super streng, je mag alleen maar nederlands doen terwijl je bij andere docenten ook wat anders mag doen tssss.)
En ja ik heb mn huiswerk bijna af ik hoef nog maar een paar woordjes opteschrijven. Dus ik zit nu sneeky een bericht te schrijven. Terwijl die vrouw een paar jochies straf zit te geven omdat ze geen nederlands doen. Gelukkig ben ik een heel braaf uitziend meisje dus controleerd ze me niet zo vaak.... Alleen als ik naast Loes zit... Maar Loes is naar de leerlingenraad ofzo.... Dusja.
Simke (die naast mij zit) doet History.....
Mijn internet is echt niet normaal sloom. Gosh
Voor de rest ik hoef nog maar 4 minuten yeey...
Ik zit me gewoon door dit uur heen te schrijven joh! (niet dat ik al het hele uur over dit bericht doe want ik ben pas een paar min geleden begonne...)
Nu nog 3 min!!!
Ik ga maar weer.
Trouwens scroll eve naar onder maud heeft een grappig bericht over muziek geplaatst enzo....
Dus ja ga dat lezen.
Nog 2 min!!!!!

Nouja
Byeersss
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten