zaterdag 13 september 2014

vakantievoorbij, s'mores en veeeel sterretjes

hee hoo, allemaal
ik heb echt verschikkelijjk lang niet meer gepost en dat kwam omdat ik niet genoeg tijd had en als ik wel tijd had dacht ik er niet aan.



Dus donderdag kreeg ik van Soof een appje: Maud ga iets posten op kids for all!!!!!!!!!!!!!!! en 30 seconden daarna: :p. Maar dat was dus donderdag, en ik moest toen naar schoonspringen en ik kwam s' avonds terug en daarna moest ik gelijk huiswerk* maken. Vrijdag ging ik met Elizabeth en Sophie (niet Soof) naar Sophies huis om huiswerk te maken en om s' mores te  maken**, s' avonds haalde mijn vader me op (sophie woont in houten) en toen had ik alleen nog maar een beetje wiskunde gemaakt :) . Nu is het zaterdag ochtend en ik ga zo weer naar houten omdat ik met Elizabeth en Sophie taarten*** ga bakken bij Elizabeth omdat ze morgen jarig is. Dus dit bericht schrijf ik tussen alle drukte en huiswerk en lezen**** door.

* Tips voor huiswerk maken:
Maak zoveel mogelijk huiswerk dat je die dag hebt opgekregen, maak het met vrienden (wel handig als je het op school doet want thuis word je de hele tijd afgelijd), als je niet veel tijd hebt ga  dan niet alles checken en vertrouw iets meer op jezelf.

**recept s'mores
nodig:
Marshmallows
Maria biscuits
Chocolade

Hoe maak je het:
Smelt de marshmallows boven vuur of in de magnetron (niet langer dan vijf seconden anders ontploft ie), doe wat chocolade op de biscuitjes leg de gesmolten marshmallow op een biscuitje, en leg er een ander biscuitje (met de chocolade kant naar binnen) bovenop zoals een hamburger. eet smakelijk!!
De naam is een afkorting van some more omdat je altijd meer wilt.

*** we gaan waarschijnlijk een m&m taart bakken=>

****Ik heb If I stay uit!!!!!
Ga nu where she went lezen en daarna Looking for alaska


Daaag ga nu economie huiswerk maken (ja I know ik heb al economie in de tweede waaaarom???????????????)
xx-Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten