woensdag 17 september 2014

2e klas *doemdoemdoem*

GOSH (sorry Soof voor het stelen van je woord) wat is de tweede klas moeilijk,
Ik had serieus gister al een toets van 6 hoofdstukken latijn, vorig jaar hadden we het al geleerd maar ik was alles vergeten...
Echt alle docenten hebben verschrikkelijk hoge verwachtingen zoals dat je in een dag 20 Duitse of Franse woordjes kan leren en ze denken ook dat we niet verschrikkelijk veel lessen hebben waardoor ze ons verschrikkelijk veel huiswerk op geven.
We hebben 4 extra vakken dit jaar: Grieks, economie, natuurkunde en Duits en dat is echt veel want omdat ik tweetalig ben heb ik minstens 3 Engels lessen per week waardoor ik 4 dagen tot drie uur op school zit en op een dag tot 4 uur, nu valt dit nog best wel mee maar het tweede half jaar krijgen we een nieuw rooster met waarschijnlijk nog stommere tijden.
Ook krijg je een bolletje (strafsysteem) bij elke engelse docent als je nederlands praat, in de eerste maakten ze vaak nog een uitzondering of zogen ze het door de vingers maar nu...
Ik heb nu al twee bolletjes in de eerste twee weken in totaal mag je er twaalf hebben, ik heb niet Nederlands gepraat maar ik ben een keer mijn huiswerk vergeten en een keer had ik mijn boeken in mijn kluisje laten liggen (waar ik ook weer aan merk dat ze strenger zijn geworden want ik heb ze daarna gewoon gepakt dus ik vind het belachelijk dat ik daar een bolletje voor kreeg)
Wel is het fijn dat we dit jaar leukere en betere docenten hebben (ik weet niet hoe het komt maar het lijkt wel of elk vak een leukere docent heeft gekregen).

Okee jullie vinden die ene positieve zin waarschijnlijk heel alleen maar ik heb serieus en jammer genoeg niet meer leuke dingen te zeggen over de 2e.

Zorg dat je het overleefd en als je het hebt overleefd heb ik erg veel rescpect voor je.
XX-Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten