donderdag 18 september 2014

DIY

  
 Eey!
Hier is eindelijk de tutorial, diy om een makkelijke haarband te maken. Slaat nergens op maarja....

Wat je nodig hebt:
- stof wat je nooit gebruikt, hoe langer de stof hoe makkelijker het is om het in je haar te knopen. (ik heb ooit deze gekregen op hockeykamp :P)
- een schaar
- liniaal, geodriehoek of iets waar je mee kan meten
- een pen/stift

 Meet vijf centimeter in de breedte, want de lengte word gewoon de lengte van je stof.

 Trek een lijn van de ene naar de andere kant. Tip: meet vijf centimeter af aan beide kanten want dat is handiger, beste rede ooit.
 Knip de strook af.

Dat was het voor deze foto :P
 Daar heb je je haarband ding :D

Maar dat is het eind resultaat...
Ik heb deze foto's gemaakt toen ik moest opschieten , want ik moest naar kamp en het leek me handig om iets van een haarband mee te nemen om mijn haar uit mijn gezicht te houden.  Sorry voor de stomme slechte foto's :D

Dat was het!
Doegg
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten