maandag 1 september 2014

Random vakantie verhaal

Heey!

Ik weet niet hoe ik dit moet starten...
Gosh, ik ben vergeten hoe ik moet bloggen.
Het enige waar ik goed in ben(kuchkuchwaskuch).
Maar in ieder geval: Sorry!

Ik had het idee om voordat ik op kamp ging nog een post te posten.
Ik had foto's gemaakt enzo. Maar ik ben het vergeten...
Het is niet moeilijk om foto's op mn laptop te zetten, maar wel om ze in blogger te zetten.
Want blogger is stom
In iedergeval, ik had er geen zin meer in...
Wauw, stom excuus.
Maar wat ik wel heb gedaan in deze vakantie:



- ik ben op kamp geweest
- ik ben naar Frankrijk geweest
- ik ben naar Portugal geweest
- ik heb de Percy Jackson serie in zes dagen uitgelezen *applausvoorsoofje*
- ik heb Mockingjay gereread
- ik heb gelogeerd met mensen
- ik heb weer een nieuw verhaal bedacht (derde ondertussen, ben gestopt met de andere :P)
- ik heb f**********(i love stars :P) zes uur in een vliegtuig gezeten terwijl dat maar drie uur hoorde te zijn.

Okay let's tell that story:
Ik was samen met Maud en haar moeder Marieke naar Portugal te gaan om Kim te bezoeken (vlog komt hopelijk binnenkort) wij dus om kwart voor zeven opstaan. Okay kwart voor zeven op een zaterdag in de vakantie.... Ja i know vroeg, maar we moesten terug. Nou, alles ging goed, we gingen boarden en stuff...
Wij zitten in het vliegtuig, helemaal achterin. Iedereen komt naar binnen, blablabla. Nou iedereen zit dus, ik mijn boek aan het lezen. Begint een beeeeetje lang te duren, maarja niks aan de hand. Zeggen ze dat er een storing is boven Madrid zodat we niet kunnen vliegen. Nou okay, beetje vertraging hadden we op de heenweg ook. No big deal. Ik mijn vader smsen (geen wifi en stuff) dat we vertraging hebben. Reageerd hij dit: wacht, ik pak mn mobiel dan zal ik het quoten: "Volgens website hebben jullie +/- 2 uur en 15 min vertraging." Dat was een shock. Maar okay, ik weer terug naar mijn boek. Opbegeven moment begint het iets van 1 uur te worden. En mensen beginnen naar achter te lopen om eten en drinken te halen. Ik zat in de buitenste stoel dus ik moest ook maar gaan kijken. Ik vragen om water. Kost een damn klein flesje water 3 euros. WAT?! Ik een bekertje met water meekrijgen als troost. Boeit niet, we hadden wat te drinken. Maar we zaten precies voor dat keuken ding, dus elke keer als iemand iets bestelde rook je die geweldige geur van ik weet niet wat. We hielden ons in want als een flesje water drie euro koste dan zou een broodje wel iets van tien euro zijn. Zeggen ze dat we gaan vliegen, wij excited worden. Maar nee, "ja nou eh eerst moeten de andere vliegtuigen, dus het zal nog wel een half uur duren" **sighseverywhere** Duurde uiteindelijk iets van drie kwartier, en toen moesten we nog drie uur vliegen. We hebben het uitgehouden met 1 zo'n klein bakje pringles...

Dat was mijn vliegtuig trauma verhaal whooohooo.
Maar okay upcoming posts:

~ Percy Jackson and the Olympians review
~ Tutorial thingy
~ (hopelijk) philoSophie
~ Berichten van Maud

Nou dat was het!
dftba (John Green style, whoopwhoop)

Doeg
X
Soof


Geen opmerkingen:

Een reactie posten