zaterdag 27 september 2014

blog regelmaat, engeland en halloween!!

Heeeeeey,
Ik zat laatst te denken dat ik op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag weinig tot geen tijd heb om te bloggen daarom, ga IK (ik zeg niks over soof) elke woensdag en elk weekend schrijven (teminste ik ga het proberen) het kan dat er soms wel wat extra berichten online komen, (van mij ik heb het namelijk nog steeds niet over Soof). Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden en anders DEAL WITH IT!!! dat was dus wat ik wou zeggen maar nu ga ik verder met de rest omdat het anders zo'n verschikkelijk kort en saai bericht is.



Ik ga over twee weken naar Engeland!!!
We komen in een gast gezin en we gaan naar de musical wicket.
Ik heb er echt super veel zin in en we zijn nu al met de klad helemaal aan het fantaseren over wat we allemaal willen doen.
Ook gaan we naar Canterburry dat is helaas de enige stad waar we mogen shoppen, weet iemand of daar leuke winkels zijn?????
Ik weet nu nog niet zo veel erover we moeten nog best veel informatie krijgen, maar als ik terug kom horen jullie waarschijnlijk alles er over.

Zoals waarschijnlijk niet iedereen zal weten geef ik elk jaar een halloween feestje.
veel mensen denken dat we dan liedjes gaan zingen langs de deuren en om snoep bedelen maar dat is het echt niet!!
in onze straat doen we best veel aan halloween zo gaat er bijvoorbeeld elk jaar een dgroepje met buurtkinderen de deuren langs, dit lijkt wel een beetje op wat ik net noemde maar is wel heel leuk.
iedereen doet een kostuum aan en het is altijd heel leuk om te zien wat iedereen heeft bedacht!!
Maar met mijn Halloween feestje gaan we vaak dingen doen in het tema van griezelen zoals weerwolven.
Dat was het zo'n beetje wat ik wou zeggen,
Daaaaaag
xx-Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten