woensdag 1 oktober 2014

mood songs

Heey mensen,
Ik was laatst muziek aan het luisteren en meestal luister ik vooral naar de melodie maar nu luisterde ik ook naar de tekst. Zo kwam ik er achter dat echt heeeel veel liedjes een super mooie boodschap hebben. Dus ik dacht ik wil dit in een blogpost verwerken en jaa dit is er van geworden...
Maak het testje druk op de link (en als je op de ink hebt gedrukt moet je het liedje echt luisteren ookal haat je het zo erg). Alle liedjes hebben lyrics dus het zijn niet de officiele clips. Sommige liedjes zullen rustig zijn maar er zit ook een in die drukker is veel plezier!!

                                                                                                                                         ga naar:
                                                                                                                                         ja     nee
  1. Je hebt het gevoel dat je vriendin over je beslist.                                                             3      2
  2. Je bent jaloers op iemand (bijvoorbeeld omdat ie een nieuw mobieltje heeft) .                    4     5
  3. Je vind het erg vervelend als iemand krietiek op je heeft.                                                  5     2
  4. Je vind dat je minder dingen krijgt dan anderen.                                                              6      5
  5. Je bent niet tevreden met je lichaam .                                                                            8     7
  6. https://www.youtube.com/watch?v=5RL-sEpfpVA  het kan dat de intro niet leuk vind die moet je dan maar ff doorspoelen
  7. https://www.youtube.com/watch?v=5UfwvQ9rbx8  don't worry dit is voor eigenlijk iedereen :)
  8. https://www.youtube.com/watch?v=AtE-LlJGPyU 
Ik had eigenlijk gedacht dat ik ongeveer 10 liedjes zou hebben maar ik ben nou eenmaal slecht met liedjes onthouden :(
Ik hoop dat jullie het leuk vinden,
XX-Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten