zaterdag 4 oktober 2014

boekenketting

heey mensen,
ik heb laatst een boekenketting ggemaakt en aangezien ik geen zin heb om een kletspraatje ervoor te houden (grapjeeeee ik weet alleen niks) dus ik ga dink ik maar gewoon beginnen.

wat heb je nodig:

  • hobbylijm, en lijm die ook werkt met leer.
  • lapje leer van minimaal 2 bij drie centimeter.
  • een grote veilegheid spelt of iets anders waar je een gat mee kan prikken.
  • een wit A4tje.
  • en een kettingkje/touwtje




Knip het leer op het formaat dat je hem wilt hebben,
en maak in het midden aan de bovenkant een gaatje met de veiligheidsspelt, en doe het ringetje er doorheen.






Knip het papier in kleine rechthoekjes die iets kleiner zijn dan de helft van je lapje leer.






Plak de papiertjes aan een kant aan elkaar zodat je een boek effect krijgt.









Plak de het leer tegen het papier en houd het bij elkaar met een veiligheidsspelt (of iets anders).
Doe de ketting door het ringetje en klaar is keessie!!!









Dit is mijne geworden, als je wilt kan je nog iets op de kaft plakken maar dat hoeft natuurlijk niet.









Ik hoop dat jullie dit leuk vinden,
XX-Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten