donderdag 23 oktober 2014

Voornemens

Hey!

Long time no see, I know en ik wil er eigenlijk geen tijd aan besteden dus lees gewoon dit bericht en be happy en stufffff


Ik vind dat goede voornemens aan het begin van het jaar maar onzin.
Ik kan namelijk nooit goede ideeën bedenken als ik onder druk gezet word dus meestal is het bij mij iets van: blij zijn of zo.
Ik kan goede voornemens alleen bedenken als niemand er om vraagt of als het eigenlijk niet nodig is. En net kwam ik er op een paar, dus hier mijn goede voornemens die ik heb bedacht terwijl het niet nodig was:



1. Goede daad van de dag.
En nu mag je gaan denken dat dit allemaal cheesy shit gaat worden, maar dat was niet mijn plan dus meld het even als het wel zo is.
Ik had laatst een bericht geschreven over Kiva en zo. Dat was dus om de wereld te verbeteren. Maar ik heb iets beters bedacht. Wat nou als we gewoon elke dag iets goeds doen voor iemand anders. Al is het iemand voorgang geven in het verkeer terwijl jij dat eigenlijk hebt. Serieus je kan iemands dag verbeteren met ze alleen maar een glimlach te geven. En is dat nou zo veel moeite?
Al mijn goede daden wil ik gaan opschrijven ergens. Misschien ga ik er nog een bericht over schrijven of zo. Maar dat zien we wel!

2. Kids for All
Nou heb je gemerkt dat ik de laatste tijd niks hier heb geschreven. Ik weet niet waarom, en hoe het kan enzo. Het is gewoon zo. Soms kan ik gewoon niet schrijven. Ook wou ik een beetje van die vage berichten afkomen en iets serieuzer hier gaan schrijven. Maar dat kon ik dus niet. Heel lang verhaal, ik kreeg het gewoon niet voor me kaar om te gaan schrijven.
Nou ga ik niet Maud na apen en op twee vaste dagen posten. Want dat kan ik gewoon niet. Zoals ik al zei, ik krijg alleen goede ideeën wanneer het niet nodig is. En als ik op twee vaste dagen ga schrijven krijgen jullie weer onzin berichten over niks. Wel wil ik meer gaan doen op kfa en daarmee gaan we meteen over naar voornemen 3

3. KFA Boekenclub
Zoals je misschien al gemerkt hebt hou ik heel erg veel van boeken lezen. Dat is gewoon zo. En omdat dat redelijk veel tijd inneemt en dat 1 van de redenen is waarom ik niet heb geschreven de laatste tijd wil ik kfa en lezen een beetje samen brengen. Ik ben van plan daar een heel bericht over te gaan schrijven, en met Maud te overleggen zodat we samen er iets heel cools van kunnen maken.
Dus waarschijnlijk post ik daar dit weekend een bericht over. Nu is het nog allemaal heel vaag, maar de "main goal" is om mensen die niet altijd lezen, aan het lezen te zetten. Dus we gaan boeken aan raden, of per maand lezen we dan met z'n allen 1 boek en praten we daar later over. En ook ga ik gewoon reviews schrijven(misschien Maud ook wel) en als jullie willen kunnen jullie ook reviews schrijven en naar ons toe sturen om te posten. Maar lees gewoon maar het bericht dan word alles duidelijk.

Dat was het denk ik een beetje.
Over de eerste en derde voornemens ga ik een bericht schrijven dus kijk daar naar uit.
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden, en misschien kunnen jullie wat van jullie voornemens in de comments zetten.

I'll see y'all later!

X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten