zondag 19 oktober 2014

foto dagboek-Engeland

Heeey,
Ik ben een weekje met school naar Engeland gegaan.
We zaten in een super leuk gastgezin en we kregen heerlijk eten, ontbijt: chocoladebroodjes, croissants, pancake, banaan en vruchten yoghurt. Onze lunch was ook helemaal geweldig, vaak kregen we cake koekjes of donut mee.
Ik heb dit opgescheven omdat dit het enige is waar ik geen foto's van heb, in totaal heb ik ongeveer 33 foto's dus dit word een erg lang bericht.
maandag:
 De eerste dag moesten we om 7 uur op school zijn om dan gelijk met de bus te vertrekken, voor in de bus had ik fluff (een soort van marsmallow smeerpasta) maria biscuitjes, kauwgom en lipton green tea
 
De klippen van Dover, met de bus waren we naar Calais in Frankrijk gereden, en vanuit daar met de veerboot naar Dover.

 In Engeland reden we naar Dickens World, het is de victoriaanse tijd die helemaal is nagebouwd.
 
 Eindelijk aangekomen bij onze gastgezinnen!!!
 
Dinsdag:
 Dinsdag gingen we naar Londen, we gingen naar de Tower bridge
 
 Lopende op de Tower Bridge
 
 De Tower of Londen
 
Dit zijn een heleboel nep klaprozen die ter herdenking zijn van een wereldoorlog (weet niet of het de eerste of de tweede is)
 
Na een bezoekje aan de Tower of Londen gingen we met een rondvaartboot ober de Themes, onderweg kwamen we ook de LondenEye tegen.
 
 Later gingen we zelf ook in de LondenEye
 
 LondenEye
 
Selfie in de LondenEye
 
Nadat we in de LondenEye waren geweest vonden we deze telefooncel...
 
 Daarna liepen we nog even langs de Big Ben.
 
 En daarna gingen we omdat we nog wat tijd over hebben naar de Starbucks
 
woensdag:
 In de bus naar Londen (met ons gastgezin zaten we in Croydon)
 
 British Museum
 
 De echte (geen replica) steen van Rossette
 
Mooi "weet niet hoe ik het moet noemen'' in het British museum
 
 British Museum
 
 Daarna gingen we naar de beste musical: Wicked
 
 Zoals ik dus al zei de beste musical ever.
 
 Een unicorn bij het buckingham palace (sorry voor de slechte foto)
 
 Buckinham Palace
 
En als laatst unlimited pizza bij de  pizzahut (sorry ik had geen foto gemaakt dus moest ik iemand anders om een foto vragen).
 
Donderdag:
Donderdag gingen we naar Canterbury met de Canterbury Cathedral
 
 Canterbury cathedral
 
 Canterbury Cathedral
 
Na de Canterbury cathedral gingen we naar het Roman Museum waar we dit spelletje speelden.
en Als laatst hadden we 2 en een half uur tijd om te shoppen.
 
Vrijdag:
 In mijn onesie op de boot van Dover naar Calais en daarna verder naar Nederland.
 
 In de bus terug naar Nederland.
 
 In Nederland naar de McDonalds
 
Eindelijk thuis na een verschikkelijk lange busreis.
 
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden,
xx- Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten