woensdag 8 oktober 2014

ughhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

OMG,
(screenshot dit want je zult mij dit niet vaker meer zien schrijven)
heey mensen,
Jullie hebben als jullie dit blog vaker bekijken waarschijnlijk mijn post overe de tweede wel gelezen. Het is echt verschikelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sorry maar ik ben zo boossssssssssssssssssssssssssssssssssssssss. Ik moet dus van mijn wiskunde docent echt alles wat je maar over wiskunde kan opschrijven ughhhhhhhhhhhhhhhh. dus ben ik al een uur bezig geweest en heb ik pas de helfd af. daar gaat mijn enige vrije dag in de schoolweek ughhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. (ik ben een indiaan ugh ugh) okaay hopelijk voor jou heb  je over de haakjes heen gelezen want ik weet niet of je dat graag zo willen weten (tenzij je een hele goede grap ooit wult maken(weer zo'n goede grap:p )) sorry menssen voor deze post maar je moet het soort van zien als een papiertje dat ik helemaal onder aan het krassen ben gzfui hweai usgrawu8crv u7 yah7tp;cdjfdvhw;kcdsvdgjaby4 8y refhfqqb63y r3h nhdeefb tyenb2V 6Tghru2u  y3 8r ggtv uicshs c 78rcynuoidwjx dfhrtu358724e3i2kjfhgt8r9pdwlsmxnhgxt583,4lp4r0d87uyhdnme3lod8uhybxnmkoeiudhgbxsnhgdfcwvq wfv fvw sbdhydn cjvm . JA dat was zegmaar een beetje mijn woede uiting op het toetsenbord (in het woord toetsenbord zit het woord toets :0)
okay ik hoop voor je dat je dit niet hebt gelezen want dan heb je je tijd verspilt.
xx-maud

(sorry voor de geen hoofdletters en spellings fouten maar je zult het ermee moeten )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten