maandag 27 oktober 2014

herfst versiering

jeejahh, dit is het driehondertste bericht!!!!!!!!!1
Maar ik ga hier niet te veel tijd aan besteden ookal vind ik het best wel cool :)

Afgelopen week heb ik een herfst slinger gemaakt, Het is eigenlijk een slinger met allemaal herfst dingen. Ik denk dat ik maar gewoon moet beginnen...

 Wat heb je nodig:
Naaigaren (hoeft maar een rolletje)
Naald of anders moet je maar improviseren (wat ik dus heb gedaan)
Heel veel herfst dingetjes:
Takjes
Verschillende soorten blaadjes
Kastanjes
Helikoptertjes (of hoe je ze wilt noemen)
En wat je allemaal nog kan vinden.
Knip een draad van ongeveer 3 meter (in totaal 1 meter voor het afwerken dus als je een slinger van 1 Meter wilt moet het draad dus 2 meter lang zijn).
Maak op ongeveer een halve meter van de kant een takje stevig vast door knoopjes om het stammetje te leggen.
 Rijg dan ongeveer tien blaadjes op je draadje en schuif ze dan naar achter naar je takje.
Je kunt er ook afentoe een takje, kastanje of iets anders tussendoor doen. (kastanje kan alleen als je een naald hebt)
Ga door tot er nog een halve meter draad over is

Werk hem op de zelfde manier af als je het eerste takje hebt vastgeknoopt en nu kan je het touw dat "teveel is" gebruiken om het op te hangen.
 
Dit is mijn resultaat en ik vind hem heel leuk gelukt.

Hij blijft erg lang goed zeker 3/4 weken.
 
Ik hoop dat jullie het ook gaan maken en als je het gaat maken, succes!!
Xx-Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten