vrijdag 10 oktober 2014

warme kaneel-rozijnen-melk

heey mensen dit is mijn laatste post voor komende week omdat ik dan in engeland ben.
Maar ik had laatst heel erg veel zin in warme chocolade melk maar die was op, dus ging ik maar expirimenteren en dit is er uit gekomen: Warme kaneel-rozijnen-melk. Ik vond het echt heeeel lekker en dacht waarom zal ik erg geen blogpost van maken en toen kwam deze post :)
Veel succes met het maken.

Wat heb je nodig:
suiker
rozijnen
kaneel
melk
Doe twee theelepels suiker in de beker


 


Doe een handje rozijnen erbij (je kan het ook weglaten of juist meer doen)









Doe er 2/3 theelepel kaneel bij (ligt echt aan wat je lekker vind kan ook meer)












Doe er eerst een klein beetje melk bij en roer dan goed, en vul daarna je beker helemaal.
Doe de melk voor 1 minuut in de magnetron of verwarm het op een andere manier.
Tadaaaa dit is het resultaat, het ziet er niet zo smakelijk uit maar het is wel heel lekker.









Ik schrijf nadat ik in engeland ben geweest
byeeeersssssss,
xx- Maud




Geen opmerkingen:

Een reactie posten