woensdag 22 oktober 2014

een bericht met korte berichtjes



de een: boe!!!!!!!
de ander: schik
de een: bangerik

grapjeeeeee, oke ik zit nu in een engels les een bericht te schijven en muziek te luisteren o we moeten nu verder met het 'listening part'



nu zit ik in history heb net een pw gehad over the egyptians echt saai maarjaaaaaaaa het is school duss.


ik heb met Frans een 4,8 😞 laagste cijfer ooit!!!!!!!!! Nu ben ik de hele dag chagrijnig 😈
niemand mag tegen mij praten en ik ben volgens mij nog nooit zo chagrijnig geweest 😐😒


heey mensjes, het is nu half 2 s'nachts maar ik kan niet slapen omdat ik een te enge film heb gekeken. Ik ben aan het logeren bij Aemy. Ik ben best wel vreemd wat films betrefd, heel veel films vind ik eng en dan kijk ik het niet ( de meeste films voor boven de 12 jaar vind ik te eng) maar sommige films zoals de films van vandaag, zijn enger dan ik dacht of zijn helemaal niet zo eng maar dan is het sciencefiction waar ik (zoals net achter gekomen) ik nachtmerries van krijg. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om te kunnen slapen,dus begon ik dit kleine berichtje maargewoon voor wat afleiding, maar ik merk jammer genoeg nu al dat ik straks nog steeds niet kan slaen.heeft iemand een oplossing voor als ik dit nog een keer heb??
ik ga gewoon verder met het schrijven alleen omdat ik anders aan die film denk aarg. Dit is zo frustrerend, mijn ogen vallen dicht maar mijn hersenen durven niet te slapen. Oh nee en mijn batterij is ook nog maar 7%... Dus waarschijnlijk zijn jullie snel af van mijn gezeur😊 . Wat moet ik doen als mijn batterij op is ?? Zit echt in crisis arg.


xx-Maud



Geen opmerkingen:

Een reactie posten