dinsdag 7 oktober 2014

Random verzameling van vage korte berichten - Soof

Heey!!!

Ik heb de afgelopen weken weer wat vage berichten geschreven, duuuuuus ja. Ik heb ze bij elkaar gedaan en nu post ik het... Sorry voor de vaagness in dit bericht :P

Here you are:



Olala whaz my name Olala whaz my name Olala whaz my name whaz my name


;sfflkkldkdefnnvnkjkhssdf
Mentoruuuuuuur, we zitten cup intevullen. Alleen avr mensjes weten wat cup is :P
haha

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@penstaarten kunnen vliegen op de maan
#DIDOTAU
Dat was Donna....

hey!
UGH bio is saaaaaaaaaaaaaaai....
We hebben net history gehad
Maar we hebben vrijdag een so :( van bio btw

Homework is soooo boringgg :(
Gonna try to do everything for the upcoming week.

Monday :(

Ik ben voor Frans so aan het leren
Vandaag seriously niks anders dan dat gedaan :(
Dus hopelijk een goed cijfer anders dan... idk
Maar jaaaaa
X
Soof

We zitten frans presentaties te oefenen in de gang :P
Morgen hebben we twee toetsen en een presentatie :(
Maaaaaaaaaaar ja
Seeeyouu
X

I'm gonna end this post......

Sorry for the most random thing in the whole wide world but yeaahhh...

Ik hou erg echt van om deze berichten te maken, omdat het gewoon heeeeeeeeeeel makkelijk is. :D
De volgende keer dat ik post, zal ik iets leuks posten of zooooo


Byeerss
X
Sooof
@

Geen opmerkingen:

Een reactie posten