dinsdag 16 september 2014

Vragen

Heey!!!

Ik zit nu in de frans les en het is saaaaaaaaaaaaaai
yoou dont say (dat was Donna)

Stem:
O Donna moet een bericht schrijven
O Donna moet geen bericht schrijven

Zeg wat je wilt in de comments
Maar uuhmm ja...
Willen jullie een If I Stay en Where She Went review?
Zeg dat ook maar in de comments.

Voor de rest, ik ben aan het twijfelen of ik dat tutorial ding wil posten dus zeg ook maar in de comments....................................................................................................................................................................................

Ik ga weer een random korte berichten bericht maken, want ik heb niks beters te doen... Dus die komt over een week of 2 uit.

Maar uhm ja... Ik ga met Donna pjo lezen dusssssss
Doeggg
X
Soof

1 opmerking: