zondag 7 september 2014

Kleine Soof

Heey!!

Zoals jullie misschien wel weten hebben we dit blog al best wel lang...
Nu vier of vijf jaar denk ik?!
I don't know...

Naast kidsforall had ik ook nog een ander blog.
Het heette iets van Soof's leven ofzo.
Dat blog is gewoon te falend haha.
Ik heb vandaag alle berichten naar concept gezet, dus er is geen reden om naar dat blog te gaan zoeken. Maar, ik heb net wel door een paar berichten gekeken en ze zijn... nou ja vaag.




Seriously, de berichten op dat blog waren niet langer dan wat ik tot nu toe heb geschreven.
En ik schreef als een tien jarige, wat ik toen was maar dat boeit niet.
Het is zoooo grappig om terug te lezen op je oude leven.
Daarom heb ik de berichten ook niet verwijderd, maar wel weggehaald van het blog zelf.

Dat was ook een soort van de reden waarom ik dat blog startte.
Om later erop terug te kunnen kijken.
Maar als ik er doorheen lees blijf ik lachen.

Een kort bericht noem ik nu namelijk iets van deze lengte, maar toen was dat 1 zin.
Haha, ook de titels gewoon.
Meestal was het iets van: hihi, gebabbel, update, of mijndag.

Nou laat ik je dat eens uitleggen.
Mijndag was een van mijn beste uitvindingen, vond ik toen.
Ik beschreef er in wat ik die dag had gedaan en soms ook wat ik de volgende dag ging doen.
Dat sloeg nergens op, want het had geen volgorde.
Het ging van 's ochtends naar 's avonds naar de middag en daarna vertelde ik nog even wat ik na mijn ontbijt had gedaan.

Ik wou eigenlijk een van de berichten hier op zetten, maar waarschijnlijk zouden jullie het niet eens kunnen ontcijferen.
Alles staat zo dicht op elkaar, en zonder hoofdletters. Toen vond ik dat namelijk onnodig.
Nou Soof, dat was het wel.
Ik zelf kan het soms niet eens lezen, zo onduidelijk is het.
En zelfs als je het zou kunnen ontcijferen, staat er echt helemaal niks zinnigs in.
Niet dat ik nu wel zinnige dingen schrijf maarja...

Hopelijk ben ik over een paar jaar nog bezig met dit blog, of een andere.
En kan ik mezelf uitlachen over hoe ik mezelf uitlachte.
Over de onderwerpen van mijn berichten, of gewoon mezelf.

Er is een quote van C.S. Lewis en die gaat zo:
"Isn't it funny how day by day nothing changes but when you look back everything is different..."
Dat gevoel heb ik nu.

See you!
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten