donderdag 25 september 2014

Random update

Heey!!!

Dit is een soort van random update van mijn leven, omdat ik niks beters kan verzinnen...
Not that you care, but yeah
Het is zo grappig dat we ons heel slecht voelen als we niks posten, maar het is waarschijnlijk niet zo van dat jullie dagen lang achter jullie laptop zitten te wachten tot we eindelijk wat posten :P

First things first: Ik heb een pen acher mijn oor (RIPTIDE) en een bio boek op mijn schoot, terwijl ik awkwardly naar rechts ben gedraaid met mijn bovenlichaam om mijn laptop te zien. Wacht heel even....
**verplaatst boek naar onderbenen zet laptop op schoot**
Better.

Nou, vandaag heb ik dus de tweede en laatste baarnmoederhalskankerprik gehad (dam (pjo inside joke) wat een lang woord). Dat was heel unexciting.
Vandaag heb ik ook Mark of Athena uitgelezen.
Ik weet niet, maar ik heb heel veel zin om een spoiler review te maken.
CAUSE THE ENDING OF THIS BOOK MADE ME ANGRY
Gelukkig is er nog een vierde en vijfde boek, dus het kan nog goed komen.
Haha, maar ja ik heb iets van een half uur tegen mijn au pair zitten praten over hoe verschrikkelijk het einde was, en hoe verschrikkelijk de andere characters waren om hun niet te redden.
Maar ik zal verder niet spoileren.
GO READ HEROES OF OLYMPUS AND PERCY JACKSON SERIOUSLY
(first pjo than hoo, for your information)

Dam dam dam dam dam
All those dam rules... haha

Let's see:
Ik heb een idee voor philoSophie! yayy dus daar ga ik aan werken.
Verder zijn Maud en ik bezig met nieuwe berichten, maar die staan nog in de wacht om gepost te worden....

blablablablabla
Idk, ik heb niet zo veel meer denk ik.
Sorry voor dit vage bericht over niks, maar ya know ik kon kiezen tussen bio en dit.
You all know my answer.
Maar ik moet nu echt gaan leren want ik wil geen onvoldoende voor mijn eerste toets.

Doeggggggggggggg
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten