woensdag 26 maart 2014

nieuw uitgevonden dingen:


oke mensen ik ben best wel creatief (al zeg ik het zelf) en daarom vind ik elke dag wel wat nieuws en vaags uit ik ga voor jullie de nieuwe uitvindingen opschijven:
  1. harige koekiemonster wangen, ik type dit nu met die wangen(ik zei toch dat ik vaag was
    ) maar dan doe je op dubbelzijdig plakband op de ene helft stukjes wol en de andere kant plank je op je wangen
  2. als je op de zool van je schoen schijft met je pen doet je pen het beter
  3. niet werkende papier nagellak ik deed een beetje topcoat en daarop een papiertje met een quote en het papiertje wou niet blijven zitten en het werd heel lelijk
  4. je kan van een hoeslaken een cape maken en als je dan een beetje snel loopt dan komt de wind in dat ding en dat geeft een cool effect
  5. dat je dingen kan inpakken met washi tape
  6. dat je voor jezelf een tweepersoonbed kan maken van een logeermatras dat je naast je eigen matras legt
  7. dat het grappig is om 2 uur met je vingers (bijvoorbeeld middel en wijsvinger) aan elkaar vast getaped te zitten
  8. een prullenbak trek mashine, ik maakte een touwtje aan mijn prullenbak vast en als ik er iets in wou gaaien trok ink em naar met toe (wat overigens niet erg goed werkte want mijn prullenbak viel steeds om
  9. kreukel huid, je plakt plakband op je huid zodat je huid dubbelzit haalt het er van af en je hebt voor 10seconden een gekreukelde huid
  10. slapen met je kussen op je hoofd is fijner dan met je hoofd op je kussen
  11. je kan een ijsje maken met mandarijnen stukjes en daartussen mandarijnensap (en dat is lekker)
  12. als je topcoat op je nagels doet zonder iets eronder en je strijkt het meeste eraf met een tissue dan heb je matte nagels
  13.  
    oke dit waren mijn uitvindingen maar ik heb een vraag en als iemand het antwoord weet zet het antwoord dan in de reacties
    de vraag: waarom bestaan er geen auto's op wind energie?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????want een auto vangt heel veel wint dus eventuele windmolentjes in de motor kap zouden kunnen draaien en energie produceren

nouja dat was het
xx-maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten