woensdag 5 maart 2014

history, music en lente

hey allemaal, ik zit nu in een history les na een toets. En luister muziek ik vind het leuk om muziek van de top 40 te luisteren en luister nu wizard van Martin garrix en jay hardway. En ik weet niks om over te praten o ik weet al wat (ik luister nu XO van Beyoncé) het word lente jeeeeej gister kon ik al buiten lunchen en de zon schijnt volop het is echt al heerlijk weer gisteren heb ik ook de eerste wesp van het jaar gezien!!! Ik weet nou niet of dat een voordeel is maar het betekent in elk geval dat de lente er aan komt. (nu luister ik all of me van John legend Super mooi nummer). Ik denk dat ik vanmiddag ook buiten ga eten I'm so happy ik houd echt van lente ik heb een nieuwe fiets en ik heb na anderhalf jaar eindelijk mijn tienvingerig blind typen examen van LOI gehaald nog meer jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ik heb morgen weer een toets dus misschien krijgen jullie ook morgen een berichtje want bij niet alle vakken mogen we nadehand op ons mobiel ( ik luister nu blue bittersweet van Ilse de Lange). Oh trouwens volgens mij mag dat met wiskunde nooit dan moeten we altijd extra opdrachten maken :( . Maar vrijdag heb ik ook een toets maar ik weet niet precies welk vak maar misschien stuur ik dan wel een bericht. Ik vind het altijd zo leuk om iets te plaatsen en vooral als we reacties krijgen owh dag ik ga een filmpje kijken baaiers Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten