woensdag 19 maart 2014

Bloggen enzo

Eey

apenstaart
Sorry dat was donna.....
Ze is nogal gestoord en obsessed met apenstaarten....
Hahaha, uuhmm waar wou ik het ook al weer over hebben??!!!
Do you know?
I don't know?
Do you?
I don't
:P
Keej ik weet het weer hier komt het:

Ik merk dat mensen zich echt veel te veel aantrekken van elkaar.
Soms zie ik blogs en daar schrijven ze alleen maar op dat je hun blog moet delen, omdat het zo "geweldig" is.
Ha.
Daaaaaaaaaaaaaag
Dan weet je ook meteen waar het die mensen om gaat: kijkcijfers.
I don't care about that. Wat maakt het nou weer uit of je 1 pageview hebt of 100.
Het gaat er om dat je lol hebt in je blog. Dat je het LEUK vind om te schrijven.
Ik vind het iniedergeval geweldig als ik weer schrijf om alles wat ik denk gewoon kan opschrijven zonder er bij natedenken wat mensen er van vinden. Normaal zie je meteen gezichtsuitdrukkingen als je iets zegt. Maar hier niet....
Dat is wat ik er zo leuk aan vind, het maakt niet uit wat je zegt. Ze kunnen wel meningen hebben maar op internet is alles zoooooooo makkelijk. Het is makkelijk om je liefde voor iets te uiten. Maar ook je haat. Wat ik trouwens echt niet snap. Je gaat toch niet speciaal naar een blog/instagram/twitter/facebook/youtube account om te gaan bekijken wat je haat??! Dan kan je beter gewoon naar iets kijken wat je leuk vind! duuhuuh.
Maar een paar mensen vinden blijkbaar van niet.....

Maar dat was het wel weer! Ik moet latijn gaan leren (jaa i know gymnasium nerd alarm)

Byeeeeeeeee
X
Soooof

1 opmerking: