zondag 30 maart 2014

Beroemd

Heey

Het is denk ik een droom van ieder kind: beroemd zijn.



Ik zelf heb daar ook niet echt van afgewijkt, en nog steeds wil ik later een goede danseres worden.
Toch stop ik mezelf elke keer weer als ik mee wil doen aan zo'n talentenshow(ik heb er trouwens wel een keer aan meegedaan samen met mijn zusje toen ik negen was ik kwam in de finale!! :P) .
Dan denk ik: wil ik dit wel? Want als ik het nu goed doe dan veranderd mijn leven.
Soms dan heb ik bijna medelijden met "celebs" elk ding dat ze doen of zeggen komt meteen in de bladen. Elke stap die ze verkeerd zetten word uitgebreid besproken, en elke millimeter van hun kleding word afgekraakt. Daarom heb ik ook echt respect voor de celebs die zichzelf blijven (Jennifer Lawrence, Willow Shields, Demi Lovato), die niet worden meegetrokken in de "ik ben geweldig en ik ben beter dan iedereen stroom".
Laatst had je dat geval met Wilders. En weet je als ik nu zou zeggen: minder of meer Wilders?! Zou het niemand opvallen(behalve jullie dan). Maar ik word niet meteen gesleept voor de rechter, of met de dood bedreigd worden.
Soms als ik deze gedachten loslaat zou ik wel een celeb, youtuber of danser willen worden. Dan droom ik de hele nacht door over wat ik dan allemaal zou doen, en ik naar alle geweldige feestjes zou gaan.
Want als celeb, youtuber of danser mag je wel naar alle geweldige feestjes, ontmoet je de beroemdste en aardigste mensen ter wereld, heb je duizende fans die om je schreeuwen en word je als rol model gezien. Maar aan alle leuke dingen zitten een 'maar' en hier bij is dat: je hebt geen privacy meer.
Wat soms het het belangrijkste in je leven is. Want als puber doe je behoorlijk veel domme dingen. Als een "normale" jongen de zelfde dingen zou doen als Justin Bieber doet dan zouden er niet meteen mensen zijn die willen dat hij het land uit gaat of zo. Dan zouden ze er waarschijnlijk niet eens iets over horen, er staat misschien een heeeeeel klein stukje over in de krant. Maar NIEMAND zou er aandacht aanbesteden...

 Soms dan ben ik echt dankbaar dat ik geboren ben in een "normaal" gezin, zonder een heeeeel uitzonderlijk talent, en dat ik toch twee keer heb nagedacht voor dat ik meedeed aan een talentenshow of een filmpje zette op youtube.

X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten