maandag 17 maart 2014

WHAT DO YOU WANNA READ??!

Eey people

Ik (en ik denk ook Maud) weet (weten) niet zo goed wat ik (we) moet (moeten(k zal stoppen nu ;P)) plaatsen...
Dus jaaaaaaaaaaa
Daarom: What do you wanna read??!!
Wat is jou favoriete bericht, en wil je meer van lezen??!!
Het mag ook echt een heeeeeeeeeeel oud bericht zijn, of een bericht van vorige week. I (we(sorry ik zij (wauww perfecte spelling(merk je ook dat ik nu al in het vierde haakje zit of zo :P)) dat ik ging stoppen)) don't care. Uhhm ja kan je het nog volgen?!! Ik zelf niet eens meer. GOSH haha
Heeey uuhm ik ga frans leren want ik heb morgen SO en nog amper geleerd (slim(#sarcasme(#haakjeslove(#ikhoumekopmaarweerdicht))) Dus jaaaaaaaaaaah
Reageer please?!!
Niet bang zijn dat je iets geks zegt. Want ja... Kijk naar dit bericht..............
Byeeeeeeers
X
Soooooooooooooooooooooooooof(die nu echt aan haar frans moet beginnen)

1 opmerking: