vrijdag 28 maart 2014

Wiskunde toets en Catching Fire

HEEEY

Ik heb net een wiskunde toets gemaakt. En ik schrijf dit bericht op mn mob dus sorry voor de spellings fouten....
Maud heeft een bericht geschreven maar die heeft ze nog niet gepost... Dus die had ik net kort gelezen. En ik ga niet zeggen wat er in staat want dan steel ik haar idee... Maar Maud gaat die binnenkort wel plaatsen denk ik...

Uhmm maar jaa...
VANDAAG KRIJG IK DE CATCHING FIRE DVD OMGGG **obsessie aanval** **nou ja niet helemaal want ik zit in een doodstille klas na een wiskunde toets** **maar obsessie aanval op mijn mob** Uuuhm ja.... Mensen die mij niet kennen, of dit blog pas voor het eerst zien: Ik ben nogal fan van the HungerGames en uuhm jaa... niemand stopt mij van fan zijn (nouja behalve mn vader maar I don't care) dus jaaaaa fan girl hierooo hahah wauw dit bericht slaat helemaal nergens op....

Sorrryy

BYEE
X
Soof

7 opmerkingen: