maandag 24 maart 2014

Little by Little

Heey

Ik heb dus laatst een heeeeeeeel mooi liedje ontdekt. En zoals jullie al lazen heb ik al geprobeerd om dit bericht te schrijven maar Donna verpeste het een beetje (love you) en ik wil gewoon dat dit bericht perfect word. Omdat het liedje ook perfect is.

Het liedje heet Little by Little van Tich. En ik kwam dus achter dat liedje. Omdat ik een boek las op wattpad (link), dat ging over een meisje dat haar vader verloor en haar moeder kwam in een depressie (I know hungergames) maar dat meisje zelf ook. Niet zo erg als haar moeder, maar ze had bijna de neiging om zelfmoord te plegen. Tot dat ze achter het liedje kwam. En weet je het liedje is denk ik ook echt in staat om iemand uit een depressie te halen. Ik kan het niet echt beschrijven maar je moet maar gewoon naar het liedje luisteren.

En het is gewoon zo eng de waarheid dit hele liedje dat het bijna lijkt dat ze voor jou aan het zingen is. Want wat je ook meemaakt nu, iedereen word door iedereen voor gek gezet. Iedereen denkt dat hij/zij te slecht is voor deze wereld. En iedereen heeft wel eens het gevoel om gewoon niet meer door te gaan. Maar you WILL raise above it all. Little by little. Je moet steeds kleine stapjes maken en soms moet je niet naar de dingen kijken wat je achter laat, maar waar je naartoe gaat. En niemand behalve jij kan die beslissing maken.

Dus ALSJEBLIEFT luister dat liedje. Want het gaat je helpen ook als je niet in een depressie zit en alles goed gaat. Het is zo freaking mooi.

BELIEVE ME.
En o ja op het eind van het filmpje staat een tekst. En geloof me die tekst heeft het over jou. Ja jij die NU zit te lezen.
Love you

Byee
X
Soof

1 opmerking:

  1. idd het is zooo waar!! zo moooi! alles wat je hierover gezegd heb is true! love you<3 xx

    BeantwoordenVerwijderen