dinsdag 1 april 2014

Random verzameling van korte berichten

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

PEOPLEEEEEEEEEEEEE

HOW ARE YOU?!!

Ik heb de laatste tijd een paar hele vage berichten niet gepost maar wel opgeslagen en samen in een bericht gemaakt ik hoop dat jullie het leuk vinden! X Soof

Eey
haha
Ik zit bij nederlandsssss
En over 5 minuten, gaan we opdrachten bespreken. (donna kop dicht dankje)

Oka
Dat is Cato's versie van oke
Haha.......
En ja, ik ben moe.
Don't know why but yeah

Uhm dus dat.
Ik gaaaaaaa
Sorry voor dit verschrikkelijke bericht maarja...

Byeee
X
SuperSoooooooof



Eey

Ik zit weer little by little te luisteren....
En ja, ik heb mn huiswerk al weer af ik hoef nu alleen nog maar frans en misschien nog latijn als ik dat op krijg (alsjeblieft niet). En dan moet ik ook nog gitaar oefenen...

En jaaaaa
Dat is het een beetje...
Xjes
Sooofje

Heey

Ik zit bij c-uur. Want jaaa ik heb art.
En art valt ALTIJD uit :P
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
haha
Probleem is dat ik geen huiwerk heb....
Ik moet alleen mijn nieuwe rooster in mijn agenda zetten maar dat is echt minuten werk...

Byee
X
Soooooooof




hEEEY

Soow dat is anders he?! gEEN hoofdletter op het begin maar hoofdletters in de rest van het woord. Ik zit naar engels te luisteren terwijl ik een nederlands bericht schrijf. Dus sorry voor kromme zinnen. iK zit in een fricking saaie geo(ak) les...
En jaaaaaaaaaaaaaa
De geo man zit een jongen voor schut te zetten. Echt geniaal!
Ha.
Dus jaa

Byee sWEETHEARTS
X
sOOF




Heeey

Ik denk dat dit het laatste random bericht van dit bericht word: dus een paar gasten:

heeey ik vind maud echt de besteeee!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxen je (niet zo heel erg geheime) aanbidSTER<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
waar in de oceaan met wet willy! Er bestaan apenstaarten en ik wil paarse apenstaarten jjullie kunnen het aan mij geven!!!!!!!!!!! dankyuu

Jullie kunnen denk ik wel raden wie dat waren....
Ik hoop dat jullie deze verzameling aan random korte berichten leuk vonden. Comment even of ik dit nog een keer moet doen (of maud)

Byyeeeee
X

Soooof

2 opmerkingen:

  1. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav

    BeantwoordenVerwijderen