woensdag 16 april 2014

yoga


heey
allemaal ik denk niet dat jullie het al weten maar ik zit al een tijdje op joga en ik schrijf de leukste dingen ervan in dit bericht...

eerst ff zeggen dat yoga niet perse de hele tijd stil zitten is je hebt verschillende soorten joga en ik doe kinderyoga.
een concentratie testje is dat je tot tien moet tellen en als je dan ergens anders aan dacht moet je weer opnieuw beginnen als je bij de tien komt kan je je op dit moment goed concentreren maar het kan ook dat het volgende uur maar tot 4 komt en dat betekent dat je nog veel moet doen of hebt gedaan.
een andere oefening is even simpel je legt iets zachts op de grond en je zet je muziek aan en op de muziek ga je yoga oefeningen doen als je geen oefeningen kent moet je even op deze link drukken voor een site waar wat oefeningen op staan.
je kan ook kaartjes maken met teksten zoals :geef niet op en heb gedult.
die kaartjes kan je er dan een per dag kiezen
dit waaren mijn tips
xx Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten