woensdag 2 april 2014

Cijfers, Toekomst kijken, en te veel ( )

Heey

Ik werd vandaag en gister echt overstroomd met cijfers...
God, echt waar. Haha.



Maar morgen heb ik een frans (je weet toch wel met word dat er dan zo'n mega irritant rood streepje onder een zogenaamd fout woord staat nou dat doen ze hier dus ook... dus ik ben nu heel slecht omdat ik frans niet met een hoofdletter schrijf, maar idc want frans is het niet waard!)  repetitie(haha jullie lezen nu allemaal terug waar ik was gebleven in mijn verhaal **fact**)
Ik ben net klaar met leren, en ik hoop echt dat ik alles heb gedaan maar ik denk toch niet dat dit cijfer nog mee telt voor deze periode, want maandag begint de nieuwe...
Maar heel even... Ik sta een facking(nee geen fuck ik scheld niet op internet :P) 7,2 voor frans(daar is dat rode streepje weer) dat is echt een record! Dan moet je even nagaan dat ik vorige periode nog een 5,7 stond HA nu kan die frans vrouw niet meer op me zeuren dat naar gymnasium overstappen een slechte keuze is lekker puh!
Ik heb trouwens wel 3 onvoldoendes gehaald deze periode.... 4 voor dit hele jaar... Ik ben echt een nerd... Maar ja niks vergeleken met Val, Donna en Sari. Zij hebben met ze drietjes een 9,8 9,9 en 10 gehaald voor wiskunde... Ja i know right??!! Maar ja, ik sta een 4,6 voor geo. Maar heel even goed nieuws: ik heb een 6,7 voor mn repetitie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! **hyperaanval** Dus nu sta ik geen 4,6 meer!! Yeey. En ik heb een 4 voor techniek, but idc want techniek is niet belangrijk! (en saai(niet discuseren over dat op mijn blog!(donna, val, nog meer mensen die het helemaal geweldig vinden en er heeeeel goed in zijn))) Ha (en jullie lezen alweer terug wat mijn vorige zin was :P) Oeww ik kan in de toekomst kijken HA! en nu niet gaan zeggen dat je het niet hebt gedaan want dat deed je wel!!!
Okaay dus om een kort verhaal lang te maken:
Wait what??!
Opnieuw:
Okaay dus om een lang verhaal kort te maken:
Dit is een best goede cijfer periode voor mij! Vooral als je kijkt naar de vooruitgang van Frans (oeew geen rood streepje) en Wis.
Maar dat was het people!
Ik ga obsessen op youtube!
Seeeyoouu

Byee
X
Sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof

1 opmerking: