woensdag 9 april 2014

het was best een fijn leven

oke mensen als je deze titel leest denk maar niet dat ik dood ga want dat ga ik nu niet dussssss...

nee grapjeeeeee
ik heb een boek gelezen dat heet "het was best een fijn leven" het is echt zo'n mooi boek en aan het eind moest ik huilen omdat het zo'n verschikkelijk mooi einde was. het is echt een aanrader (dus mensen die van lezen houden of een boek moeten lezen voor nederlands).
hier de flaptekst  :(als je al overtuigt bent dat het een mooi boek is zou ik dit niet lezen want dan is het boek leuker om te lezen)

Sorry, maar ik heb in mijn leven nooit iets echt belangwekkends meegemaakt. Ik ben een meisje dat een keer vergat naar links en rechts te kijken, voordat ze de straat overstak…
Liz is vijftien als ze bij een verkeersongeluk om het leven komt. Ze belandt in Ergens, een plaats waar het leven eigenlijk gewoon verdergaat zoals op aarde. Maar met één belangrijk verschil: de bewoners worden jonger in plaats van ouder. Liz zal moeten leren ‘leven’ met de zekerheid dat ze nooit zal trouwen en kinderen zal krijgen. Maar ze sluit wel nieuwe vriendschappen. En misschien vindt ze in Ergens toch nog haar eerste liefde…


Boekgegevens
Titel: Het was best een fijn leven
Auteur: Gabrielle Zevin
Uitgever: Pimento
Jaartal: 2011
ISBN: 9789049924720                    
Aantal pagina’s: 288
Prijs: € 10,00

ik hoop dat jullie het gaan lezen

xx maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten