maandag 7 april 2014

Hockey enzo....

Eey People

Sorry voor geen bericht plaatsen dit weekend... Ik kan nu wel zo'n super stom excuus van: ik had geen tijd. Vertellen, maar dan lieg ik en ik hou niet van liegen.
Ook niet van roddelen trouwens, echt waar. Als je iets over me te zeggen hebt zeg het dan gewoon recht in m'n gezicht. Of ben je daar te bang voor??!! Echt ik heb gevoel dat een paar mensen gewoon de HELE tijd over mij aan het roddelen zijn. HEB JE NIKS BETERS TE DOEN MET JE LEVEN?!
Maar okee
Sorry.....
Dat was even wat ik moest zeggen.
Soofje gaat zo meteen HOCKEYEN.
Ik heb zaterdag met 2-0 gewonnen. En als we zo doorgaan worden we kampioen !!!!!
YEEY
Dan gaan we in de ijssel springen!
Ja... I know weird.
Maar het is een soort van traditie bij de hockey club: ben je kampioen dan moet je met hockeykleren en al in de IJssel...
Hahah maar dan moeten we dat nog wel even waar maken...
Dus ja
Ik ga nu mijn tas in pakken van morgen en dan omkleden en dan naar kim fietsen en dan naar hockey en dan ga ik hockeyen en dan ga ik weer terug en dan ga ik eten en dan boeit het jullie niks meer
Sooo Yeahh

Byeerrss
X
Soof

1 opmerking: