dinsdag 15 april 2014

Schelden

Heeey

Het voelt echt als een eeuwigheid geleden dat ik heb geschreven...
Sorryyy.
Maar zoals ik al eerder zei: ik heb echt totaal geen inspiratie...
Maar ik heb weer wat gevonden:



Ik hoorde laatst dus dat mijn vrienden groepje "de downies" word genoemd
Nou i don't care, want het boeit me echt niet wat mensen van mij vinden.
Maar toen ik er langer over nadacht is het verschrikkelijk waar ze mee schelden.
Downie staat voor iemand met het syndroom van down, en ik weet niet hoor maar dat is een ziekte...
Je staat hier met een f*cking ziekte te schelden...
Het is net iets als kanker ofzo.
Mensen worden hier mee geboren, en het zal vast niet makkelijk leven zijn, ook niet voor hun familie en zo. Als je dat hoort dat mensen schelden met de ziekte die iemand waarvan je houd heeft ben je echt niet blij.
Het is net als iemand uit je familie is gestorven aan kanker.
Dus please, denk de volgende keer na als je daarmee wil gaan schelden...


Niet zo lang i know, maar dat wou ik even kwijt.
Ik merk echt dat ik mijn mening 10x beter kan uiten als ik het opschrijf dan dat ik het zeg...

Maar dat was het weer ik ga door met wiskunde...

Byee
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten