donderdag 14 februari 2013

hoe-kom-je-de-vakantie-door-tips

heey!
hier wat tips om de vakantie te overleven(als je niet op vakantie gaat), dus dingetjes te doen enzo... vind ik zelf altijd fun om te lezen dus.
hier de tips:
ga bakken, ga ik zelf ook doen wil ik ook gaan filmen dus hou de site in de gaten.

hou een picknik en als het regent of het is gewoon niet fijn om buiten te zitten doe je een insidepicknik! dat is gewoon in de huiskamer pickniken! je legt een kleed op de grond, en ga eten! cool toch?

Lezenlezenlezenlezenlezen de bieb dus, binnenkort komt ook het nieuwe deel uit van mijn lievelingsserie(de prinsessen van Fantasia): de Koningin van de slaap.

Logeren! er is vast wel een vriend(in) in de buurt, en zo niet je zusjes/broertjes zijn er ook! bij elkaar op de kamer?!

Neem een leuke hobby, bakken(goedidee), lezen, youtuben, bloggen. en nog veeeeeeeel meer!

Dit waren de tips ik hoop dat jullie ze leuk vonden!
Groetjes
S.O.O.F.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten