donderdag 14 februari 2013

kuikentje piep

veel kijkplezier

groetjes M.A.U.D.

3 opmerkingen:

  1. KIJK! dit videootje willen we dus van jullie :)! We hebben hier ookal meegedaan maar jullie kunnen dat vast veeeeeeel beter. succes!
    kyra en evi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoop dat jullie onze goed vinden hij komt er zo snel mogelijk op ik weet nog niet waneer
    groetjes M.A.U.D.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he maud! Ik kan volgens mij geen opmerkingen meer plaatsen nu bij berichtjes? (of kijk ik verkeerd?). Ik wilde namelijk vragen of dat nummer 1 favoriete spelletje van Pleun, dat spel is dat wij gegeven hebben?? (voor jouw verjaardag dacht ik zelfs?).
    Enne, nog steeds leuke site!!! liefs marieke en jeroen
    ps heb nog geen kuiken piep video gezien waarin jullie dat dansje doen? :))

    BeantwoordenVerwijderen