vrijdag 26 december 2014

nieuw jaar

Heeeey,
Ik wens jullie een heel gelukkig nieuwjaar!!
maar dat is niet het enige waarom ik deze blog post schrijf, ook omdat ik en paar nieuwjaar tips voor jullie heb. En natuurlijk nog wat nieuwjaars wensen, ook heb ik een paar voorbeelden van goede voornemens bedacht. (eigenlijk moet je die zelf bedenken maar ik weet dat niet iedereen heeeeeel creatief is :) )


Okaaaay ik begin met de tips (wat niet totaal onwaarschijnlijk is omdat mijn opsomming in de inleiding daar ook mee begint) .
  • Heb je huisdieren? Verwen ze dan op oudejaarsavond. Vaak raken de meeste dieren helemaal gestrest en bang.
  • Als je oliebollen bakt laat het beslag reizen op een warme plek (anders krijg je gewoon deeg hompen (ik heb ervaring))
  • Als je na oudjaar altijd moe bent kan je beter even slapen of gewoon om de hele nacht wakker te blijven even 20 minuten slapen.
  • Eet heeeeel veel oliebollen (aangezien het de enige avond is dat je zoveel oliebollen mag eten als je wilt)
  • Aanbid je kerstboom (officieel laatste avond dat hij nog staat bij de meeste mensen).
  • Wees verstandig met vuurwerk maar dat spreekt voorzich. (en waarschijnlijk zeggen je ouders en alle volwassenen dat al tegen je).
  • Bedenk leuke voornemens, of gebruik 1 van de volgende voornemens.
  1. Ga gezonder eten/drinken.
  2. Meer sporten.
  3. Minder tv kijken
  4. Geen geld meer uitgeven aan eten.
  5. Besparen op kleren.
  6. Elke dag/week/maand/2 maanden iets leuks doen met een vriend, vriendin of famillie.
  7. Paar dagen in de week vegetarisch eten.
  8. Meer tijd vrijmaken voor je hobbies/vrienden/familie.
  9. Meer lezen.
  10. Voor bepaald vak beter leren.
Dat was het dan,
Een gelukkig nieuwjaar en een leuke jaarwisseling met heeeel veel oliebollen!!!
XX-Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten