maandag 1 december 2014

Dingen die op mijn verlanglijstje staan

Heey allemaaaaaal,
Ik heb vandaag een lijstje met dingen die op mijn verlanglijstje staan (wat je waarschijnlijk al had voornomen van de titel). Ik weetniet zeker of jullie geïnteresseerd hierin zijn maar als iemand zich dood verveelt lijkt dit me wel een beetje de moeite waard. Ik heb niet alleen cadeautjes die ik aan sinterklaas vraag maar ook wat duurdere cadeau's die ik of mezelf wil geven of ik vraag voor mijn verjaardag.


Ik kwam erop om dit thema te doen omdat ik op de computer in mijn bet zit en ik de laptop eigenlijk heel erg veel gebruik. maar (meestal) als ik de laptop nodig heb kan ik hem gewoon pakken maar soms is mijn zusje, vader of moeder er op bezig. Nu dacht ik zal ik dan toch een laptop kopen (heb ik al een keer overwogen maar toen zei mijn vader dat we er wel eentje voor het hele gezin kochten) maar dat zou zonde zijn van het geld denk ik en niet goed voor mijzelf omdat ik dan merendeel van de dag achter de laptop zit. Aan de andere kant zou het erg fijn als ik er wel een zou hebben...


Maar hier komt mijn verlanglijstje:



Looking for alaska, van john Green. Natuurlijk heb ik TFIOS als gelezen ook an abundance of Catherines maar ik wil dit boek ook nog graag lezen.
Sportzeem (niet interessant voor jullie tenzij je schoonspringen doet of een andere sport waarbij je dit nodig hebt).
Abonnement op de Moodiez. Ik heb al een abonnement gehad maar die is nu jammer genoeg verlopen.
Abonnement op de Donald Duck. Ik lees deze wel altijd bij vriendinnen maar het zou toch fijn zijn als ik ze thuis had.
Een scherm reparatie. Het glas van mijn mobiel is op 2 plekken gebroken omdat ik hem erg vaak laat vallen (gelukkig doet hij het nog wel en begin ik eraan te wennen waardoor ik er amper last van heb).
Pittenzakken. Ik heb altijd koude voeten echt verschrikkelijk!!!
Wreck This Yournal. Ik heb er al een maar die maak ik op de sloop manier.een tweede zou ik op een mooie en creatieve manier maken (waarschijnlijk komt er ooit nog een keer een blog post over mijn Wreck This Yournal.
Een ring. ik wil niet trouwen ofzo (ben veeeeeeeeeeeeel te jong) maar ik heb in Griekenland een heel mooi klein ringetje gezien dat ik zo graag zou willen hebben. Helaas heb ik in Nederland nog niet zo'n soort ringetje gezien en dan zou het waarschijnlijk ook nog veel te duur zijn.
Washi tape. Ik heb al best veel Washitape en ik gebruik het overal voor ze beginnen langzamerhand op te raken en het zou leuk zijn wat extra kleuren aan mijn collectie toe te voegen.
Quote posters. Ik heb mijn hele kast dear vol geplakt met allemaal posters met quotes maar hij is nog niet helemaal vol.
Armbandje dat je makkelijk af kan doen. Ik heb een tijdje met een armbanden collectie van 18 armbandjes gelopen maar moest ze toen allemaal af doen voor schoonspringen (kan anders een vinger breken) Ik had maar een armbandje dat ik makkelijk aan en uit kon doen en dat is het enige armbandje dat ik nu nog draag het is een infinity armband die Kim en Soof ook hebben.



Ik kwam erachter dat dit een manier is van vertellen wat mij allemaal interesseert en wat ik allemaal doe. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
XX-Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten