donderdag 9 januari 2014

Dans verhaal

Heey

Ik zit hier bij dansen. En hopelijk komen er niet weer van die zeikende vrouwen zodat ik me niet kan concentreren. Ik hoor hier klassieke muziek op de achtergrond. En ik heb  net een best zware les gehad. Dan kom je er toch weer achter dat je je techniek moet bijwerken.... MENSEN!! Het is dat ik nu te lui ben om me schoenen uit te doen maar anders stond ik hier nu tandu's te oefenen. Dat ben ik echt afgeleerd!! Maarja... dan heb ik weer wat te doen deze week. En dan moet ik ook nog hiphop.... Voor de mensen die mij niet persoonlijk kennen: ik HAAT hiphop en ben er ook best slecht in. Maar we hebben nu bij Lucia Marthas hiphop voor een paar weken. Dus ik moet er mee leren leven. Maar gellukig hebben we op Jos Dolstra nog modern!!! Yeey maar ik moet weer gaan....

Byee
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten