donderdag 9 januari 2014

Toetsen, Hunger Games en Vaag geklets......

Heey peoplezz

Hoe gaat het??!
Ik hoor eigenlijk op dit moment te leren voor een bio toets **kotsgeluid**
Ik heb deze week al 1 latijn toets gehad en eigenlijk ook een frans toets maar daar ben ik onderuit gekomen.... Ik vind het zo oneerlijk gaan ze ons gewoon 2 toetsen in de eerste week na de vakantie geven... Sukkelss.    Ik heb laatst de hungergames 1 gezien en sindsdien ben ik een beetje verslaafd... uhhm ja... Ik zat gister in plaats van frans te leren, de Catching fire trailer tienduizend keer achterelkaar gezien. En ik ga waarschijnlijk zaterdag naar de bios. Met Kim (en maybe Maud). Dus Soofje is exited!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor de rest heb ik niet veel te vertellen denk ik...
Er is wel iets wat steeds wil vertellen maar dan doe ik het uiteindelijk weer niet... En ik ben nogal confused door mezelf. Want ik weet niet of ik het wel op internet wil hebben... Want ik weet ook niet zeker of diegene mijn bericht leest en zo... Dus ja ik ben een beetje in gevecht met mezelf. Of ik het nou wel of niet moet schrijven...
Het word in ieder geval niet dit bericht want ik moet weer gaan leren...
Maar uuhm jaaaaaaaa
Vaag bericht dit...
Sorry gaat nergens over he??!
Nou je moet het er maar mee doen!

Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
x
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten