donderdag 30 januari 2014

NIKS

Heey

Ik heb echt helemaal NIKS te vertellen
Dit word waarschijnlijk echt het saaiste bericht dat je ooit hebt gelezen....
Sorry



Ik zit een filmpje te kijken.
My gosh
Dit heb ik nog nooit gehad.
Normaal blijven de woorden maar komen
Maar nu is er helemaal NIKS in mijn hoofd wat ik kan vertellen

WACHT!!!!
Stop aub NIET met lezen ik heb even mijn week week doorgenomen en ik ben op een verhaal gekomen!!

EINDELIJK
Jullie weten niet hoelang ik hier al niks zit te doen.... haha
hier komt het verhaal:
Ik was gister naar Limburg gegaan (waarom is een lang verhaal). Maar uuuhm het komt er op neer dat we bij de mcdonalds moesten gaan eten(niet dat ik dat erg vind ofzo) maar we waren daar dus. En ja toen zaten we daar. Maar er zaten dus daar een paar van die mensen(13 14 jaar denkik). En ik zag ze dus zo zitten en ik voelde me echt een enorme nerd.... Ja ik zat daar met mn familie en ik zou daar nooit kunnen komen zonder een auto. Want we waren in Limburg....(ik woon in de provincie Utrecht voor de mensen die dat niet weten) Dus
Maar ja....
Dat dus
Een beetje saai sorry
Ik had jullie echt een beter verhaal moeten geven.....

Dit was het een beetje mensen
Sooooooooooooooorry

<3
X
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten