zondag 2 februari 2014

een bericht

als jullie de titel hebben gezien denken jullie waarschijnlijk: ja duh, maar zo logisch is het niet want ik heb al heel lang geen bericht meer gestuurd. Maarja waarschijnlijk. Hadden jullie dat al door.

oke nu iets intressanters: ik ben naar Utrecht geweest met kim Elizabeth Noor en Sophie (een andere Sophie) het was Super leuk en ik heb wat gekocht ( gellukkig wel anders was ik voor niks naar Utrecht geweest). Een babylips de cherry me degenen die niet weten wat babylips is dat is een soort labbelo degenen die niet weten wat labello is het is lippenbalsem. En we zijn naar de Starbucks geweest, ik heb nog heeeeeeeel erg leuke armbandjes gekocht bij de beadies, een infinity en een geluks armbandje en verder nog kleren gepast bij de h&m (echt superleuke kleren ik ben best kieskeurig qua kleren maar ze hadden er echt leuke kleren bij andere winkels is het vaak zo van, " koop maar ik heb echt nieuwe kleren nodig" maar de kleren die ik nu heb gepast waaren echt leuk.

maar ik ga een eind aan dit bericht draaien want ik ben op een feestje en ze willen verstoppertje met me spelen.

doeggie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten