woensdag 5 februari 2014

Test, Opendag en Vaag geklets

Eeeeeeeeeeeey




Sorry dat ik de laatste tijd niks heb gepost....
Het is gewoon dat ik niet meer weet waar ik over moet praten.
Want ik heb al gezeurd over school, over hoe obsessed ik ben met de hungergames en wat ik doe in mijn leven en wat er allemaal gebeurd.

Het probleem is dat ik niet weet waar ik over moet praten. Sommige dingen zijn prive, sommige heb ik al verteld en soms kan ik gewoon opeens geen woord meer typen. Alles wat ik denk zit op een of andere manier vast in mn hoofd en wil er niet uit. Alles wat ik wil zeggen komt niet door de test. Ik merk dat ik de laatste tijd er meer op let WAT ik post of het niet te saai of te vaag is. Eerst was dat helemaal niet zo. En volgens mij vonden jullie dat 10x leuker....
Dus ik ga weer proberen te typen with #nofilter

Kee dus zaterdag hebben we een opendag op mijn school en ik moet daar dus dansen. Het word superleuk. Wat soms wel irritant is is dat we dus moeten cleanen. Voor de mensen die niet weten wat cleanen is: dat is alles perfect maken zodat alles gelijk loopt en je geen stap verkeert zet.
Maar we gaan dus ook een flashmob(is dat hoe je het schrijft?? idk) doen. HA nu is het geeeeen flashmob meer peoplezz jullie weten het allemaal al!! LEKKERRPUUH
En dat word ook fun!! Ik vind de meiden(en jongen) ook super aardig, dus dat word weer lol hebben daarrrrr!

haha ik zit nu te leren voor een wiskunde toets GE WEL DIG! **aahuuumm** Gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaha. Dus dat moet ik zo maar weer is even gaan doen. EN OOOOJAAA ik moet ook nog latijn(ja ik ben een nerd knew that allready thanks for reminding me) dus dat word weer een leuke avond.... Heb trouwens wel weer een nieuw boek uit mijn lievelingserie (naast de hungergames) en ik moet gitaar oefenen! Dus dat ga ik zo ook maar weeer doen he??!!

Byeeerss
X <3
Soof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten