dinsdag 25 februari 2014

Random stuff

EEY

Toch weer een tijdje geleden dat IK wat heb geplaatst he??!
Maar soofje is BACK.
Haha
Goed ik zit in C-uur lokaal, het lijkt echt een eeuwigheid geleden dat ik hier heb gezeten....
Valentine zit een lijst te maken over een zelf verzonnen hungergames editie.
GENIAAL
haha.
Ik ben nogal obsessed de laatste tijd met de hungergames
Maar i don't care!

Uhmm ja....
Het is dinsdag
Zo meteen hebben we pauze en daarna dansen....
Loes zit naast me.
Donna achter me
Naast Donna zit Sari
En achter Sari zit Val....
Sorry ik weet niks meer te bedenken.
Ik word de laatste tijd nogal gek van mezelf....
Ik was vanochtend opeens super hyper
En 2 minuten daarna was ik echt dood moe........
VAAAAAAAG
Dus dat een beetje...
mn leven is nogal saai de laatste tijd.
I don't know why but yeeeaahhh



Byeeee
X
Sooooooof

1 opmerking: